دستگاه‎های اداری شهرستان خلخال در جذب اعتبارات امسال تعلل نکنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی امروز در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان خلخال با اشاره به اینکه دستگاه ها باید تا پایان سال اعتبارات سال 1396 را جذب کنند، گفت:قطعا دستگاه های که اعتبارات را جذب و در مسیر ابلاغ شده هزینه کرده اند در سال 1397 از اعتبارات بهتری برخوردار  و اداراتی که تاکنون نتوانسته اند اعتبارات را جذب کنند انتظار نداشته باشندکه اعتبار سال جدید تخصیص یافته مثل اعتبار سال گذشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی بر ضرورت کشیک ادارات در ایام نوروز تاکید وگفت: از 25 اسفند کشیک ادارات برقرار و کلیه کشیک ادارات توسط کشیک مستقر در فرمانداری شهرستان خلخال روزانه حضور و غیاب می شوند؛ کشیک ادارات موظف هستند هر گونه حوادث،مشکلات درحوزه خدمات رسانی و سرقت را در سریعترین زمان به کشیک مستقر در فرمانداری شهرستان خلخال اطلاع دهند.

,

فرماندار خلخال گفت:در ایام نوروز بیش از 15 روز مدارس تعطیل است و لازم است که حتما مدیران مدارس نظارت کافی را بر مجموعه های خود داشته باشند.

,

فرماندار خلخال بر ضرورت توجه شهرداری به شهر خلخال برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی و بر لزوم سرعت بخشی خدمات این نهاد به مردم و مسافران تاکید کرد.

,

فرماندار خلخال گفت: نقشه های جدید مناطق گردشگری و اقامتگاهی  از طریق اداره میراث فرهنگی شهرستان در ایام نوروز توزیع خواهد شد و در سال 1396 از  عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل رضایت نداریم.

,

فرماندار خلخال از اداره جهاد و  کشاورزی و ارگان های ذیربط خواست تا در تهیه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی دقت وبا سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

,

فریدون بابایی تاکید کرد: شهرداری های مراکز بخش ها نیز اقدامات لازم در جهت پذیرایی از مسافران نوروزی رادر شهر کلور و هشجین انجام دهند.

,

فرماندار خلخال از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز خواست تا اقدامات لازم در جهت رفع عیب و نقص تابلو ها در مسیر جاده های ارتباطی شهرستان خلخال انجام و با مساعد شدن هوا نسبت به خط کشی کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان خلخال اقدام نماید.

,

فرماندار خلخال از برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی در تفرجگاه اندبیل در روز جمعه 4 اسفند خبرداد وگفت: شهرستان خلخال ظرفیت گردشگری مناسب در فصل زمستان را نیز داراست که فردا این جشنواره در منطقه تفرجگاه اندبیل برگزار خواهد شد.

,

 

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / 

]
فرماندار خلخال در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر بر ضرورت جذب اعتبارات توسط دستگاه های اداری تا پایان سال تاکید کرد.