تهدید علیه ایران، بیشترین ضربه را به استکبار زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مراسم بزرگداشت سه شهید گمنام که در ایام فاطمیه تدفین شدند صبح امروز با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در مسجد علی بن ابیطالب تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت جام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

دراین محفل معنوی پس از قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی حجت الاسلام علی پیرنیا، امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به آیات الهی، گفت: انسان ها همیشه در معرض آزمایش و امتحان الهی قرار دارند و حضور شهدای گمنام در شهرستان ها این اماکن را شهادتی و استقامتی می کند.

,

 

,

حجت الاسلام پیرنیا افزود: سلاحهایی که در جهان اختراع و ساخته می شود مدیون ترس و خوف است و دشمن نادان اشتباه کرد که ملت قهرمان ایران را از گزینه نظامی روی میز ترساند؛ چرکه این حرکت باعث ساخت بهترین و مجهزترین سلاح های مدرن شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: گزینه نظامی وتهدید مردم، بیشترین خسارت و ضربه را به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا زده است، زیرا گزینه تحریم نمی تواند برای آنها کارگشا باشد.

,

 

,

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به شکست داعش در عراق وسوریه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق این دو کشور اسلامی را به قدرت دیگری برای ولایت تبدیل کرده است.

,

 

,

حجت الاسلام پیرنیا با اشاره به هزینه های بالای سازش، عنوان کرد: با بررسی تاریخ دفاع مقدس و مدافعان حرم مشخص می شود هزینه دفاع وایستادگی در برابر زیاد خواهی استکبار کمتر از سازش با آنها می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به خشکسالی ها منطقه، بیان کرد: خشکسالی پی در پی منطقه دردی است که ساکت شدنی نیست و انسانهایی که اهل صبر در سختی ها هستند منتظر بشارت خدواند باشند و بدانند که مشکلات اقتصادی کشور در سایه تبعیت از حرف رهبری و اجرای اقتصادمقاومتی قابل حل است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه موقت تربت جام گفت: گزینه نظامی وتهدید مردم، بیشترین خسارت و ضربه را به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا زده است.