عیادت وزیر بهداشت از پزشک حادثه دیده بیمارستان فارابی اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه جمعه با حضور در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) اصفهان از دکتر حمید امینی که چند روز پیش در بیمارستان فارابی مصدوم شد عیادت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت: کادر درمانی در بیمارستان ها گاهی اوقات مظلوم واقع می شوند و نقطه هجمه های مختلف از طرف برخی همراهان بیماران هستند.

,

وی ادامه داد: گروه های پزشکی در بیمارستان ها از تمامی توان خود استفاده می کنند و برای رسیدگی به بیماران از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان هم در حاشیه این دیدار گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی از همان ساعات اولیه به ریاست بیمارستان و امور حقوقی دانشگاه دستور پیگیری قضایی برای شناسایی فرد یا افراد خاطی و برخورد قانونی دستور لازم را صادر کرد.

,

کیانوش جهانپور خاطر نشان کرد: باید در این زمینه به جنبه عمومی جرم هم توجه ویژه شده که آسیب ناشی از تهاجم فیزیکی و گفتاری به کارکنان بهداشت و درمان، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در فضای بیمارستان فقط به جمع محدودی از کارکنان و بیماران در بیمارستان فارابی اصفهان وارد نشده است.

,

وی افزود: این کار می تواند احساس نا امنی و بی پناهی را در بین تمام کارکنان بهداشت و درمان ایجاد کند و به طور قطع این امر، خدمت رسانی به بیماران بد حال را به شدت دچار اختلال خواهد کرد و از همین رو باید برخورد جدی با چنین حوادثی صورت بگیرد.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نزدیک در جریان رسیدگی به این پزشک قرار گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
وزیر بهداشت ساعاتی از پزشکی که در حادثه حمله فیزیکی همراهان بیمار مصدوم شده بود، عیادت کرد.