نگاه غیر ارزشی در اداره منابع طبیعی تنگستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، با گلایه مندی برخی از کارمندان اداره منابع طبیعی تنگستان از رفتار غیر ارزشی یکی از مدیران این اداره صدای اعتراض آنها به گوش تنگستان نما رسید و مشخص شد که برخی از کارکنان این اداره دل خوشی از رئیس اداره خود ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

 گفتنی است با اظهارات برخی از کارکنان این اداره یکی از مدیران نسبت به حضور کارکنان در راهپیمایی 13 دی بر علیه اغتشاشگران و شرکت در برنامه شهدا و حتی روزه داری برخی کارکنان در ماه مبارک رمضان واکنش منفی نشان داده و در برخی موارد آنها را زیر سوال برده است.

,

کار اعتراض این کارمندان این اداره وقتی که از طرف مسئولین بالادستی در شهرستان و استان به جایی نرسید آنها اعتراض خود را به دفتر مقام معظم رهبری رساندند که این خود جای سوال دارد که چرا رئیس یک اداره باید اینگونه کارمندان زیر دست خود را به ستوه آورد.

,

مسئولان شهرستان و استان کجا تشریف دارند که صدای اعتراضات این کارمندان اداره منابع طبیعی به گوششان نرسیده است که نامه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.

,

امید است مدیران مسئول در شهرستان ترتیبی اتخاذ کنند تا دیگر شاهد این گونه وضعیت ناخوشایند نبوده و در دولت اسلامی شاهد نگاه های غیر ارزشی از طرف این مدیر نباشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

/انتهای پیام

,

 

,

 

]
کارمندان اداره منابع طبیعی تنگستان از برخی نگاه های غیر ارزشی یکی از مدیران این اداره به ستوه آمده اند و تا جایی که شکایت کتبی خود را به مراجع مختلف اعلام کرده اند.