امدادگران کوهستان هلال احمر نطنز به مناطق کوهستانی دنا اعزام شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلطانی امروز در گفتگو با آوای نطنز با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج، اظهار کرد: بعد از وقوع این حادثه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز متشکل از ۹ کوهنورد برای کمک به عملیات جستجو، عازم منطقه کوهستانی دنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز افزود: یک تیم امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.

,

وی با تاکید بر این که اعضای این تیم همگی کارآزموده اند، تصریح کرد: این گروه با مسئولیت محمود نیکی و سرتیمی محمد حسین توسلیان به همراه تیم های امداد و نجات سایر شهرها و از جمله هیمالیا نوردان، در منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد حضور دارند.

,

وی تصریح کرد: تیم امداد و نجات کوهستان نطنز به علت شرایط بسیار بد جوی منطقه که امکان صعود را به کوهنوردان نمی داد به عنوان تیم پشتیبان انجام وظیفه کرد و قرار است پس از بهبود شرایط جوی دوباره کار خود را آغاز کند.

,

احمد آرمین کوهنورد نطنزی، از جمله کوهنوردانی بود که به همراه گروه پیشتاز استان اصفهان شب نخست را در محل سقوط هواپیما سپری کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر نطنز، گفت: یک گروه امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.