ششمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم دهنو در دلوار برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی شکوهی مدیر خانه قرآنی تسنیم  روستای دهنو در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به برگزاری مسابقات این مرکز در دهنو، گفت: ششمین دوره این مسابقات به میزبانی درالقران دهیاری  و شورای اسلامی روستای دهنو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: امسال نیز ششمین دوره آن ، پرشورتر از سالهای قبل  در رشته های قرائت و اذان در رده های سنی " تا ۱۶ سال" و " بالای ۱۶ سال " برگزار و در پایان به ۳۰ نفر از برترین ها جوایزی نفیس اهداء شد.

,

 شکوهی مدیر خانه قرآنی تسنیم خاطر نشان کرد:این افراد از ارکان حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان، سرگروه و مدیران قرآنی بوده و از بین نزدیک به  160 نفر انتخاب شده‌اند.

, .,

وی تصریح کرد:محورهای "تربیت"، "مهارت"، "معرفت" و "بصیرت" در دستور کار این مسابقات بود که این شرکت کنندگان را با این محورها آشنا و به اهداف اصلی قران نزدیک نماییم.

,

, ,

این مسئول ادامه داد: این مسابقات قرآنی هر سال با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان  برگزار می‌شود.

, .,

شکوهی با بیان اینکه این مسابقات، مقدمه‌ای برای تدبر در قرآن است، تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسیده و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

, .,

وی عنوان کرد: امروز باید با تمسک به قرآن و عترت و حفظ روحیه اتحاد و همبستگی، دست به دست یکدیگر داده و در برابر استکبار جهانی مقاومت کنیم که نمونه آن در پیروزی اخیر جبهه اسلام بر گروه‌های تکفیری و تروریستی رقم خورد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
ششمین دوره مسابقات قرآنی با عنوان تسنیم دهنو دیروز جمعه ۴ اسفند ماه ، در روستای دهنو از توابع بخش دلوار برگزار شد.