سرپرست شهرداری اهرم معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، سحر پولادی نژاد سخنگوی شورای اسلامی شهر اهرم در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: جلسه ی فوق العاده ی شورای اسلامی شهر اهرم که با حضور چهار نفر از اعضا رسمیت یافت، در پی بررسی درخواست استعفای عباس جاودانی شهردار شهر اهرم تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، , تنگستان نما ,

وی افزود: کمال امتنان و سپاس رئیس و اعضای شورای اسلامی را از خدمات عباس جاودانی اعلام می دارم وی از مدیران شایسته و خلاق در دوره ی مدیریتی خود بوده است.

,

پولادی نژاد ادامه داد: وی به دلیل مسائل و مشکلات خانوادگی از جمله بیماری مادر خود ادامه ی همکاری ایشان با دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر اهرم مقدور نبود و آرزوی سربلندی برای خانوادهاش داریم.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهرم تصریح کرد: اعضای شورا با دید باز به دغدغه ها و مسائل خانوادگی ایشان با چهار رای موافق اعضای حاضر در جلسه استعفای شهردار شهر اهرم مصوب شد و

,

وی اظهار کرد: از آن جا که قانونا مسئولیت اداره ی شهرداری بدون متصدی امکان پذیر نخواهد بود، در دستور انتخاب سرپرست شهرداری اهرم مورد بررسی قرار گرفت و طی شور و مشورتی که میان اعضا صورت گرفت قاسم شکوه مدیریت اداره ی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان به عنوان سرپرست شهرداری اهرم معرفی شدند.

,

 سحر پولادی نژاد گفت: قاسم شکوه از جوانان شایسته ی اهرمی است که در دوره ی تصدی خویش در اداره ی ورزش و جوانان کارنامه ی درخشانی دارد وی با احترام به حقوق شهروندی، تعامل با مردم، توجه به حقوق کارمندان و کارگران شهرداری، تلاش در راستای توسعه ی شهری، دفاع از حقوق حقه ی همشهریان و ... را سرلوحه ی کار خویش قرار داده اند. امید است با حمایت شما مردم شریف و پشتوانگی شورای اسلامی شهر منشا خدمات ارزنده ای برای شهر باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
جاودانی در آذرماه به عنوان شهردار اهرم فعالیتش را آغاز کرده بود، اما ظرف کمتر از چندماه ناگزیر به استعفا شد و قاسم شکوه سرپرست شهرداری اهرم شد.