رالی برون مرزی مشهد تا کربلا برای نخستین بار است که در کشور اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد "سلمان یارمحمدی" دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: رالی اتومبیلرانی مشهد تا کربلا(حرم تا حرم) برای نخستین بار است که در کشور اجرا می شود و اولین رالی برون مرزی است که آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای این رالی از چهار ماه قبل آغاز شد و هماهنگی های لازم در داخل و خارج از کشور صورت گرفت و کانون جهانگردی اتومبیلرانی به عنوان مجری این برنامه اقدامات لازم را انجام داد که در نهایت این رالی از چهارم اسفند ماه از مشهد آغاز شد.

,

 

,

یارمحمدی اظهار داشت: در این رالی 50 خودرو به همراه سرنشینان حضور دارند که بسیاری از این افراد با خانواده های خود شرکت کرده و مسافتی حدود 2 هزار و 917 کیلومتر را از مشهد تا کربلا طی خواهند کرد.

,

 

,

به گفته وی در طول مسیر رانندگان از استان های خراسان رضوی، سمنان، قم، مرکزی، لرستان و ایلام عبور می کنند و در نهایت در چهارمین روز رالی در کربلا خواهیم بود.

,

 

,

دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم تصریح کرد: شرکت کنندگان در این برنامه حامل پرم متبرک امام رضا(ع) هستند که این پرچم در حرم امام حسین(ع) نصب خواهد شد و یکی دیگر از اهداف این برنامه رعایت صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که رانندگان با دقت در همه شرایط آب و هوایی بتوانند حرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم گفت: نخستین رالی برون مرزی مشهد تا کربلا با حضور 50 خودرو در کشور اجرا شده و پرچم متبرک امام رضا(ع) در حرم امام حسین(ع) نصب می شود.