صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات مالی کشاورزان را حل می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امان الله خدمتگزار در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فاروج، گفت: در کشور وسعت جغرافیایی، تنوع اقلیمی، فرصت متنوعی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به خصوص کشاورزی ایجاد می کند که این نقش مهم و موثری در توسعه و پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, فاروج,

وی گفت: دولت برای حمایت ازسرمایه گذاری، ضرورت پایداری و جلوگیری از مخاطرات و به وجود آمدن شرایط  مناسب برای تولید و تامین امنیت اقتصادی، برای بالا بردن سطح زندگی و کاهش مخاطرات راه های مختلفی از جمله صندوق توسعه بخش کشاورزی، بیمه، مبارزه با آفات و تزریق اعتبارات به بخش کشاورزی را دنبال می کند.

,

فرماندار فاروج، رونق اقتصادی بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان با اعطای تسهیلات کم بهره بلند مدت، استفاده از ظرفیت های بخش  کشاورزی در توسعه همه جانبه، جایگزین کردن صادرات و محصولات به جای نفت  و استقلال و خود کفایی  و حفظ سهم نسل آینده را بخشی از مزایای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برشمردند.

,

وی اعتبارات صندوق در شهرستان را 68 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این رقم این مبلغ 51 درصد سهم مردم 33میلیارد و 320 میلیون ریال  و 49 درصد سهم دولت  34 میلیارد و 680 میلیون ریال  است.

,

. وی با اشاره به تشکیل هیئت موسس این صندوق در شهرستان اظهار امیدواری کرد:با افزایش نقدینگی آن زمینه برای استفاده بیشتر کشاورزان فراهم شود

,

درشهرستان فاروج 9 هزار خانوار بهره بردار کشاورزی هستند

,

انتهای پیام /

]
فرماندار فاروج گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش تنها نهاد مالی -اعتباری غیر دولتی است که با مشارکت تولید کنندگان و بهره برداران تشکیل وبا تامین مالی و ارتقای نرخ سرمایه گذاری بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات مالی و نقدینگی و نهاده های مورد نیاز را حل می کند.