طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل ازنیریمیز؛ ظهر امروز رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل در نشست مشترک باسرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر برای اولین بار اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, نیریمیز,

وثوقی افزود: این همایش با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و مردم هر هفته سه شنبه ها در این شهر برگزار خواهد شد.

,

وی ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم ، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، کمک به کاهش حوادث، کاهش خودروهای تک‌سرنشین و افزایش ظرفیت تردد خودروهای عمومی و سطح خدمت آن، صرفه‌جویی اقتصادی خانواده و جامعه در مصرف سوخت، را از اهداف این طرح برشمرد.

,

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان ضمن معرفی ممتاز علیزاده بعنوان رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان نیر اظهار کرد: فعال کردن هیأت های شهرستانی یکی از اصلی ترین الویت های کاری ما خواهد بود تا از شهرستان های استان هم بتوانیم استعداد های خوبی را شناسایی و به جامعه دوچرخه سواری کشور معرفی کنیم.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیر همه ساله میزبان تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان است و علاقمندان زیادی به این رشته در این شهر وجود دارد لذا برای راه اندازی دوچرخه سواری در این شهرستان تجهیزاتی را در اختیار هیأت قرار خواهیم داد.

,

وثوقی با اشاره به اهمیت بالای دوچرخه سواری بانوان در کشور گفت: با توجه به افزایش بانوان دوچرخه سوار در استان و موفقیت آنان در عرصه ملی، در نظر داریم با همکاری هیأتها و ادارات ورزش شهرستانها دوچرخه سواری بانوان را راه اندازی کرده و شرایط لازم را برای استفاده بانوان از دوچرخه مهیا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل از اجرای طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر خبر داد.