ضرورت تشکیل ستاد بحران در فضای مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار زاگرس ، حجت‌الاسلام احمد امرایی بر ضرورت تشکیل ستاد بحران در خصوص برنامه‌های فرهنگی دشمنان در فضای مجازی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

وی افزود:والدین در تربیت فزندان خود باید آموزه های اسلامی را مد نظرداشته باشند و مراقب فضای مجازی وتفکرات غربی وآسیب هادراین خصوص باشند

,

امرایی تصریح کرد: تشکیل ستاد بحران در خصوص ایجاد برنامه‌های فرهنگی و مبارزه با فضای ول‌انگار مجازی و تفکرات ناصحیح غربی که امروزه مشکل اصلی و بزرگ جامعه ایران اسلامی است می‌تواند حرکتی عظیم و دندان شکن علیه دشمنان ایران اسلامی باشد.

,

امام جمعه چرداول به ضرورت اصل تربیت اسلامی و تعلیم اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین اصل اثرگذار خواهد توانست تعلیم حقیقی و تربیت کارساز را برای فرزندان خود که آینده سازان جامعه هستند به ارمغان بیاورند.

,

امرایی علاوه بر تشکیل ستاد بحران در جهت الگو سازی مناسب و استفاده صحیح از فضای مجازی به توجه و اهمیت دوایر دولتی خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات در جهت ایجاد برنامه‌ها و همراه سازی والدین و حضور و شرکت آنان در  جلسات مهم انجمن اولیاء در جهت ارایه شیوه‌های مطلوب و کارشناسانه تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه چرداول بر ضرورت تشکیل ستاد بحران در فضای مجازی تاکید کرد.