افتتاح ۱۰۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر جدید گلبهار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، پروژه‌های عمرانی شهر جدید گلبهار در حوزه‌های مسکن مهر، احداث فضاهای آموزشی و ورزشی، پیاده‌روسازی و غیره با حضور رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و طاهر خوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

هومن گراویانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این خصوص به ندای چناران گفت: جمع کل اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها ۱۰۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان است که ۸۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان آن به احداث تعداد ۱۳۳۵ واحد مسکن مهر به تعداد ۱۳۳۵ واحد مسکن مهر است.

, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: ۱۳ هکتار آسفالت‌ریزی با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ۱۸ هزار مترمربع محوطه‌سازی مسکن مهر با هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۴۶ هزار مترمربع پیاده‌روسازی مسکن مهر با اعتبار هزینه شده دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بخشی از اقدامات انجام شده در این شهر جدید است.

,

 

,

وی ابراز کرد: احداث رستوران سنجاقک واقع در دریاچه مصنوعی گلبهار به مساحت ۶۷۹ مترمربع و با هزینه ۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان، احداث زمین ورزشی در محله‌های ۶، ۱۷ و ۲۱ هرکدام با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۷۵ میلیون تومان، احداث فضای سبز پارک محله ۱۰ با مساحت ۲.۶ هکتار و با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان، احداث فضای آموزشی مدرسه محله ۱۸ به مساحت ۱۳۹۱ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و دبیرستان محله ۳۳ در ۱۷۸۲ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان از عمده پروژه‌هایی است که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
پروژه‌های عمرانی شهر جدید گلبهار با اعتبار ۱۰۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.