زنانی از تبار فرشتگان/ بانوی لرستانی که خود را عروس حضرت زهرا(س) می داند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک مجاهدت واژه ای بس گسترده است که وصف آن در قاب هیچ تصویری نمی گنجد و کسانی که این واژه را به تصویر کشیده اند،همیشه در تاریخ ماندگارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

زنان مجاهد مسلمان در عصر حاضر نقش بی بدیلی از زن را به تصویر کشیده اند که تاریخ تا ابد به احترام صبر، استقامت و درایت آن ها تمام قد خواهد ایستاد.

,

 

,

بانوانی که از تبار فرشتگانند که بنا به فرموده امام خامنه ای تعریف جدیدی از زن بودن را به جهانیان نشان داده اند و ثابت کرده اند می توان عفیف بود، محجبه بود، شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود.

,

 

,

زنان مجاهد مسلمانی انقلابی که همواره پرصلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهاد کبیر موفق اند و وجودشان مایه مباهات و افتخار کشور است.

,

 

,

, ,

 

,

بانوان مسلمان به عنوان پایه و اساس بنیان خانواده پا به پای همسر در تربیت درست و صحیح فرزندان که نسل های آینده یک جامعه و کشور را تشکیل می دهند گام بر می دارند.

,

 

,

صبر، تفکر و بصیرت زینبی زنان ایرانی در زمان انقلاب بود که مردان، پسران و برادران را راهی میدان مبارزه با ظلم می کرد و با صبر و استقامتشان دوشادوش همسران خود در میدان مبارزه بودند و در این راه برای حفظ انقلاب اسلامی مجاهدت می کنند.

,

 

,

مادری که پسر جوان خود را ولایی بار می آورد و با حضور فرزند خود در میدان های مبارزه با ظلم و کفر راضی می شود نمونه یک زن مجاهد ایرانی اسلامی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

بانویی که در مقابل فراق همسرش که راهی میادین نبرد شده صبر پیشه کرده ومشغول تربیت فرزندانی ولایی و مؤمن می شود نمونه یک زن مجاهد ایرانی اسلامی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

عزیزانی که این فصل از تاریخ کشور را درخشان کردند و با فداکاری شجاعانه خود خون تازه  در رگ این ملت و کشور دواندند "کبری حافظی"همسر فداکار جانباز صد درصد لرستانی شهید زنده "سید نورخدا موسوی مفرد"، نمونه و الگوی بارز یک مادر،همسر زن مسلمان با وجهه‌ای ملی و بین‌المللی است تقارن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن با سالروز مجروحیت فرزندش بهانه ای شد تا از 9سال صبر و استقامت این بانوی گرانقدر یادی کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

بانویی که ازهمسر جانباز خود با تمام عشق و علاقه و این نگاه  پرستاری می کند که پرستاری از مجاهد فی سبیل الله و مجاهد انقلاب اسلامی خود نوعی مجاهدت است نمونه یک زن مسلمان ایرانی است و اینجا زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان می شود.

,

 

,

وقتی آقا سید نور خدا موسوی مفرد؛ جانباز صد درصد لرستانی در مبارزه با اشرار گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در 17 اسفندماه 87 در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در عملیات کمین براثر اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع جانبازی مفتخر می‌شود همسرفداکارش با ایثاری زینب گونه  و انصراف از کار موردعلاقه‌اش به پرستاری از همسرش می پردازد.

,

 

,

آقا سید که خرم‌آبادی‌ها او را با اسم شهید زنده می‌شناسند باگذشت 9 سال از آن واقعه همچنان در کما به سر می‌برد و از آن سال تاکنون کبری حافظی با عشق و علاقه به مراقبت از همسرش پرداخته است و به‌تنهایی بار زندگی را به دوش می‌کشد تا در ایثار و ازخودگذشتگی کم از همسر جانبازش نداشته باشد.

,

 

,

, ,

 

,

تقدیر به‌گونه‌ای ورق ‌خورد که کبری حافظی در فصل دیگری از زندگی پرفراز و نشیبش نه در کسوت معلمی بلکه به تأسی از معلم بزرگ کلاس عاشورا؛ حضرت زینب کبری سلام علیها با ایثار، فداکاری، مجاهدت، صبر، عشق و پایداری پرستار همسر مجروحش می شود.

,

 

,

حافظی که این روزها خانه‌اش میعادگاه عاشقان و عارفان از جای‌جای ایران اسلامی است و کمتر روزی اتفاق می‌افتد که همسرش زائر نداشته باشد چگونه عاشق زیستن را برای همه میهمانان خانه‌اش مشق می‌کند.

,

 

,

وی که خود را عروس حضرت زهرا(س) می‌داند و می‌گوید: برکت خانه‌اش وجود نور خداست  و پرستاری از فرزند حضرت فاطمه الزهرا (سلام علیها) بزرگ‌ترین افتخار زندگی‌اش بوده است.

,

 

,

این بانوی  مجاهد،ایثارگر و خستگی‌ناپذیر این روزها وارد دهمین سال خدمت به جانباز جبهه اسلام می‌شود وقتی از روزهای اول نگهداری سید می‌گوید تا به الان، نه‌تنها خسته نشده بلکه مشتاق ترهم شده و بارها در بین صحبت‌هایش از خداوند می‌خواهد که در این راه ملول و درمانده نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
زنان مجاهد مسلمان در عصر حاضر نقش بی بدیلی از زن را به تصویر کشیده اند که تاریخ تا ابد به احترام صبر، استقامت و درایت آن ها تمام قد خواهد ایستاد.