جشن «میلاد کوثر» در شهرستان چالدران برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نوای چالدران ، صبح امروز به همت بسیج حوزه خواهران و سپاه چالدران جشن بزرگ «میلاد کوثر» به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و جمع کثیری از بانوان چالدرانی در سالن صالحین سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

امام جمعه شهرستان چالدران  در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند شده وجامعه عاری از هرگونه آسیب خواهد شد.

,

حجت الاسلام آقایی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(س) در میان معصومین و ائمه اطهار (ع)، افزود: ولادت این بانوی بزرگ اسلام در شب معراج از سوی خداوند به پیامبر گرامی اسلام بشارت داده شده بود.

,

وی حضرت فاطمه را ربط دهنده همه وجود در هستی عنوان کرد و گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) به دلیل کرامات فراوان این حضرت به وی لقب ام البیها داده بودند.

,

امام جمعه چالدران با بیان اینکه به محض تولد این حضرت خداوند سوره ای تمام در وصف ایشان بر پیامبر نازل کردند، یادآورشد: خود خداوند نام فاطمه را برایشان نهاد زیرا هرگز آتش به سمت ایشان نمی رود.

,

حجت الاسلام آقایی با تأکید برضرورت شناخت و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: زندگی ۱۸ ساله این بانوی گرامی اسلام به ما درس عفت، غیرت، سیاست، دیانت، حجاب، همسرداری، تربیت فرزند، قناعت داد.

,

وی تأکید کرد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.

,

در ادامه این مراسم از چند مادر شهید و بانوی نمونه شهرستان شفت با اهدای هدایایی تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
جشن «میلاد کوثر» به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت بسیج حوزه خواهران و سپاه شهرستان چالدران برگزار شد.