دومین تیم حمایت روانی سحر به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حمید جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تیم در قالب کاروانی متشکل از اعضای تیم حمایت روانی تشکیل شده که امروز مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا عازم مناطق زلزله زده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: این تیم خدمات حمایتی و روانی را برای خانواده های زلزله زده که در حادثه زلزله اخیر از بُعد روحی و روانی دچار آسیب شده‌اند در قالب برنامه های جذاب و شاد اجرا می کند.

,

 

,

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در این تیم سعی شد افرادی که سابقه ویژه‌ای در بحث حمایت روانی داشته باشند استفاده شود و امیدواریم طی روزهای آتی که در مناطق زلزله حضور دارند خدمات امید بخشی را به آسیب دیدگان ارائه کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه تیم حمایت روانی سحر توجه ویژه به کودکان و خردسالان است که برنامه های شاد و متنوعی را برای آنان برگزار می کنند.

,

 

,

به گفته وی تیم حمایت روانی جوانان جمعیت هلال احمر لرستان پیش از اعزام دوره های مرتبط با حمایت روانی را طی کردند و جلسات توجیهی و بازآموزی نیز از سوی معاونت جوانان استان برگزار شد که بتوانند با توجه به شرایط مناطق زلزله زده اثرگذاری مطلوبی را داشته باشند.

,

 

,

 جمشیدی تصریح کرد: نخستین مرحله اعزام تیم حمایت روانی سحر لرستان نیمه نخست آذرماه سال جاری بود که توانست با حضور خود در مناطق دور افتاده و صعب العبور شهرستان ثلاث باباجانی خدمات مطلوب و اثرگذاری را انجام دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: مرحله دوم تیم سحر حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی جوانان جمعیت هلال احمر لرستان طی کاروانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.