وقتی خانم بازیگر مروج سند منحط ۲۰۳۰ در ایران می شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نیکی کریمی همزمان با روز جهانی زن، به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (Un SDGs Enlighter) انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازیگر و کارگردان سینما در سخنانی که شامگاه ۱۶ اسفند در کاخ نیاوران ایراد کرد، گفت: «در ادبیات ملل متحد، «نسل آینده» در سطحی از اولویت و اهمیت قرار دارد که در بخش‌های متعددی از اهداف توسعه پایدار به حمایت و به رسمیت شناختن حقوق آن‌ها اشاره شده است.  به طور مثال، در چهارمین هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، بر حصول اطمینان از آموزش فراگیر، باکیفیت، برابر و توسعه فرصت‌های یادگیری برای همگان در تمام ادوار زندگی تاکید شده است.

,

من به عنوان روشنگر آرمان‌های توسعه پایدار، بهترین راه حصول به نتیجه را در آن می‌دانم که در یک فرآیند ادراک و مُفاهمه جهانی، همگان از اهمیت دستیابی به راه‌حل‌های بین‌المللی و منافع حاصل از آن برای نسل حاضر و آینده آگاه شوند. تنها در این حالت است که می‌توان به راه‌حل‌های عملیاتی و کارآمد با در نظر گرفتن تفاوت‌ها، ویژگی‌ها و نیازمندی‌های نسل فعلی و آینده در مناطق مختلف دست یافت.

,

در این جریان، نقش کودکان و نسل جوان بسیار حایٔز اهمیت است و موفقیت ما در آینده بستگی به میزان مشارکت دادن این نسل در ساختن آینده پایدار خواهد داشت.  نسل جوان دارای ذهنی نقاد و پرسشگر، خلاق، دارای قدرت تغییر و برقراری ارتباط و توانا در یافتن راه حل هستند. »

,

نیکی کریمی به عنوان فعال حوزه مسوولیت اجتماعی، همکاری‌های گسترده‌ای با دفتر اقدامات منطقه‌ای Global Understanding Initiatives دارد و در سال جاری از سوی این نهاد به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UN SDGs Enlighter) انتخاب شد.

,

منبع:سینماپرس

]
همزمان با هشت مارس، نیکی کریمی، بازیگر ایرانی از طرف دفتر اقدامات منطقه ای سازمان ملل، به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار این سازمان انتخاب شد.