ایرانی ها برای درمان سرطان نیاز نیست به خارج از کشور بروند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،پروفسور جوان استاد دانشگاه وین و دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سرطان در کیش با اشاره به اینکه بیماری سرطان امروزه به یکی از مشکلات در جهان تبدیل شده است،اظهار کرد: بیشتر مردم از سرطان می ترسند و این مسئله موجب می شود که برای جراحی و درمان این بیماری راهی کشورهای اروپایی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی افزود: اگر مردم کشورهای دیگر به ویژه حاشیه خلیج فارس برای درمان به اروپا بروند خیلی حرفی نیست اما ایرانی ها لازم نیست به اروپا سفر کنند زیرا اساتید و پزشکان متبحری در این حوزه وجود دارد.

,

استاد دانشگاه وین ادامه داد: اگر اساتید در یک مرکز گرد آمده و ایرانی های مقیم خارج و اساتید خارجی با یکدیگر همکاری و همفکری کنیم می توانیم کارهای خوبی در این حوزه انجام داده و مرجع باشیم.

,

جوان، تاسیس مرکز بین المللی سرطان در کیش را نشان همت والا و آینده نگری مدیریت سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد مرکز سرطان در کیش گام بزرگی است و 20 نفر از اساتید و متخصصان سرطان از کشورهای اتریش، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس برای حضور در این مرکز اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی همفکری و همکاری را پایه اصلی و اساسی ایجاد یک مرکز مدرن سرطان دانست و گفت: اساتید مورد نیاز این مرکز در ایران وجود دارند و نیازی به استفاده از متخصصان خارجی نیست اما باید همفکری و همکاری با اساتید متخصص خارجی مستمر باشد.

,

دبیرعلمی همایش بین المللی سرطان در کیش خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز سرطان در ایران و جزیره کیش برای منطقه مهم است و بیماران خارجی بسیاری از کشورهای عمان، کویت، قطر و امارات از خدمات این مرکز استفاده خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
دبیرعلمی سمپوزیوم بین المللی سرطان در کیش گفت: بسیاری از مردم به دلیل ترس از سرطان به کشورهای اروپایی پناه می برند اما ایرانی ها نیاز نیست از سرطان بترسند زیرا پزشکان حاذق و توانمندی در حوزه درمان سرطان در ایران وجود دارد.