عقب‌نشینی اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی از استیضاح عباس آخوندی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اخبار واصله به تحریریه این پایگاه خبری نشان می‌دهد در ماجرای استیضاح آقایان عباس آخوندی و علی ربیعی تعدادی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی که موافق استیضاح بودند، در دقیقه‌ی 90 به‌ یک‌باره امضاء خود را پس گرفته و به جرگه‌ی موافقان وزیر راه و شهرسازی پیوسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

برخی از این نمایندگان از چهره‌های شاخصی هستند که در حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد بر استیضاح عباس آخوندی تاکید داشتند و طی مصاحبه‌هایی شدیدالحن از ناکارآمدی او انتقاد می‌کردند و خواهان حذف او از ساختار دولت بودند.

,

از آنجایی که نمایندگان مجلس دهم در طول دو سال اخیر طی دو بار استیضاح وزیر راه و شهرسازی و یک‌بار رأی اعتماد به او جهت حضورش در کابینه‌ی دوازدهم بی‌ثباتی خود را نشان داده‌اند و آراء آخوندی به طرز عجیبی بالا و پایین شده، شبهاتی در اذهان عمومی ایجاد گردیده است.

,

جمیع مستندات نشان می‌دهد اکثریت نمایندگان ملت اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در بزنگاه‌ها رأی خود را پای معامله آورده‌اند و تعداد کسانی که ثبات عقیده و رفتار داشته‌اند زیر 80 تن است و به همین سبب در استیضاح‌ها و مقاطع حساس نمی‌توانند تاثیرگذار باشند.

,

انتهای پیام/

]
تعداد زیادی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی من‌جمله مسعود پزشکیان، شهاب‌الدین بیمقدار، زهرا ساعی، معصومه آقاپور و ... جزو کسانی هستند که بار دیگر به عباس آخوندی رأی اعتماد داده‌اند.