نماز عقیدتی سیاسی جمعه در کردستان اقامه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارش کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با لطف و عنایت بی‌پایان خود، دعای همه نمازگزاران را قبول کند و همه مسلمانان را مورد عفو و بخشش خود قرار دهد و بلا و مصیبت از همه خانواده‌ها دور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارش , کُردتودی،, کُردتودی،,  ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با لطف و عنایت بی‌پایان خود، دعای همه نمازگزاران را قبول کند و همه مسلمانان را مورد عفو و بخشش خود قرار دهد و بلا و مصیبت از همه خانواده‌ها دور باشد.,

 

,

وی با اشاره به فرموده خداوند گفت: مسلمانان هیچ‌وقت فریب مکر و حیله شیطان را نخورند و بندگی این دشمن اسلام را نکنند و تنها به خالق مخلوقات تکیه کنند.

,

 

,

امام جمعه سنندج تصریح کرد: شیطان برای آدمی‌زاد دشمنی دیرینه، بی‌رحم و سرسخت است، بنابراین باید همیشه راه و فرموده قرآن را انتخاب کنیم تا در دنیا و قیامت خوشبخت و سعادتمند شویم.

,

 

,

حجت الاسلام حسن باباییان هم امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه اظهار داشت: در این ایامی که همه در حال خرید لوازم عید نوروز هستند نباید فقرا را فراموش نماییم.

,

 

,

وی افزود: بسیاری از افراد هستند که درآمدی ندارند و در آستانه نوروز از سگشرایط مناسبی برخوردار نمی باشند و باید به این افراد کمک کرد که دلها در این شبهای نزدیک به عید شاد شوند.

,

 

,

امام جمعه قروه با تاکید بر خرید کالای ایرانی، خاطر نشان کرد: کسبه های ما باید انصاف داشته باشند و مردم نیز باید از داخل شهر خرید نمایند و اجناس داخلی را خرید کنند

,

 

,

وی ادامه داد: باید مردم یکدیگر را دوست بدارند و زمینه رشد همدیگر را فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
ظهر امروز نماز جمعه در مساجد استان کردستان با حضور پرشور مردم اقامه شد.