حجت‌الاسلام شهیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید منصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, به نقل پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.,

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

جناب حجت الاسلام آقای حاج سیّد محمّد علی شهیدی محلاتی دامت تأییداته

,

با عنایت به نصب جنابعالی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتماد اینجانب، شما را به عنوان نماینده خود در آن نهاد محترم و مقدّس منصوب می‌کنم.

,

وظیفه‌ی مهمّ آن نمایندگی، گذشته از مواردی که در قانون اساسنامه‌ی بنیاد ذکر شده است، رسیدگی به امور معنوی و فرهنگی عزیزان شاهد و ایثارگر است که وارثان شهادت و سرمایه‌گذاران اصلی انقلاب و استقلال کشورند و امیدوارم جنابعالی بتوانید با استفاده از تجربیات و سوابقی که دارید به بهترین وجه این مسئولیت مهمّ را به انجام برسایند.

,

بر خود لازم می‌دانم از جناب حجة الاسلام آقای شیخ محمّد حسن رحیمیان که حدود ربع قرن منشاء خدمات صادقانه و برجسته‌ای در امور مربوط به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بوده است و دارای کارنامه‌ای درخشان و قابل قبول در این عرصه می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.

,

از خداوند بزرگ توفیق شما را در انجام این وظیفه‌ی خطیر مسألت می‌نمایم.

,

سیّد علی خامنه‌ای

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
حضرت آیت‌الله العظمی‌خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.