100 کلاس درس در گالیکش برای اسکان نوروزی تجهیز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ مهدی خسروی گفت: 100 کلاس در 14 آموزشگاه شهر و روستاهای گالیکش از 28 اسفندماه پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: این مدارس در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه، صادق‌آباد و روستای ییلاق و کوهستانی فارسیان فرنگ تجهیز و در چهار گروه ویژه، الف، ب و ج طبقه‌بندی‌شده است.

,

خسروی گفت: امکانات در نظر گرفته برای هر گروه متفاوت است و در گروه ویژه در سه آموزشگاه در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه و فارسیان فرنگ، امکاناتی همچون کولر یخچال، تلویزیون، تختخواب و حمام پیش‌بینی‌شده است.

,

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش امکانات مدارس گروه الف شامل یخچال، تلویزیون و حمام است که شش آموزشگاه شهر گالیکش مجهز به آن است و در گروه ب نیز چهار آموزشگاه در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه و صادق‌آباد در نشر گرفته‌شده که مجهز به فرش و نیز یخچال و تلویزیون در داخل سالن است و یک آموزشگاه نیز با امکانات تعریف‌شده برای گروه ج در نظر گرفته است.

,

وی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز گذشته 1100 خانوار با تعداد بالغ‌بر 5200 از محل اسکان آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش استفاده کردند و ستاد اسکان آمورش و پرورش این شهرستان مقام دوم را در سطح استان گلستان کسب کرد.

,

شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد واقع‌شده از جاذبه‌های گردشگری طبیعی شامل جنگل، آبشارهای زیبا همچون آبشار لوه و طبیعت سرسبز برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش از تجهیز 100 کلاس در 14 آموزشگاه شهر و روستاهای این شهرستان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.