بازدید ۱۳۵ نفر از بسیجیان طارمی از مناطق عملیاتی جنوب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال جهانبخشی در گفت و گو با برگ زیتون اظهار داشت: تعداد ۱۳۵ نفر از بسیجیان شهرستان طارم در قالب ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتوبوس خواهر در طول تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی هدف از اعزام افراد به اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با شجاعت و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا برشمرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم اظهار داشت: در این راستا سهمیه اعزامی شهرستان طارم ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتوبوس خواهر خواهد بود که در مورخه ۲۸ اسفند کاروان برادران و در مورخه ۹ فروردین کاروان خواهران به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

,

جهانبخشی افزود: کاروان راهیان نور شهرستان طارم با حضور در مناطق جنگی از مناطق عملیاتی ( شلمچه – فکه – اروندرود – هویزه – طلائیه و دو کوهه و … ) بازدید خواهند کرد .

,

وی تصریح کرد: تمهیداتی در این زمینه با همکاری ادارات شهرستان طارم، جلساتی در داخل سپاه ناحیه طارم و تهیه ۳ دستگاه اتوبوس ) جهت رفت و برگشت زائران راهیان نور در این شهرستان انجام شده تا کسانیکه در این اردو شرکت می کنند با خاطرات خوش و معنوی دست پر برگردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم با توجه به اهمیت راهیان نور و برنامه های فرهنگی اضافه کرد: راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان می باشد که برگزاری مراسمات دعا و زیارت عاشورا، یادواره شهدا، اهداء بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این سفر معنوی خواهد بود.

,

جهانبخشی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار با جوانان شرکت کننده در اردوی کاروان راهیان نور اشاره کرد و افزود: همه دستگاهها به این حرکت کمک کنند ابعاد فرهنگی و اجتماعی راهیان نور هر چه بیشتر تعمیق شود با وجود چنین جوانانی و با حرکتهایی همچون راهیان نور دشمن در مقابل ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
فرمانده سپاه ناحیه طارم از اعزام ۱۳۵ نفر از بسیجیان شهرستان طارم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.