۱۱ مدرسه میزبان مسافران نوروزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا یوسفی، سرپرست فرمانداری دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره  به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به ویژه شهر نراق گفت: شهرستان دلیجان با برخورداری از اماکن تاریخی و طبیعی یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق استان مرکزی است که هر ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛ ,

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، فضاسازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توانیم از این فرصت مهم برای معرفی جاذبه‌های شهرستان استفاده بهینه داشته باشیم.

,

۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان

, ۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان, ۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان,

یوسفی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در شهرستان اشاره کرد و افزود: آماده شدن ۱۱ مدرسه با ۱۰۶ کلاس قابل اسکان توسط آموزش و پرورش، نظافت ورودی‌های شهر و روستا، مساجد بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی درون‌شهری و برون‌شهری، نظارت جدی از سوی مراجع بازرسی بر بازار و رصد قیمت‌ها و کیفیت خدمات در اماکنی مانند رستوران‌ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی جاده‌ای و هتل‌ها، رفع نواقص روشنایی معابر و ورودی‌های شهر بخشی از اقدامات انجام شده است.

,

وی ادامه داد: تعیین شیفت‌های مراکزی چون نانوایی‌ها و داروخانه‌ها، ایمن سازی جاده‌ها و رفع مشکل ترافیکی نقاط حادثه خیز، رفع نواقص روشنایی معابر و ورودی‌های شهر، فعال بودن ۱۸ اکیپ فعال نیروی انتظامی در شهرستان، آمادگی کشیک‌های امداد خودرو در مسیرهای اصلی، فعال بودن کشیک‌های اداره‌ها با هماهنگی فرمانداری در ایام نوروز و آمادگی جمعیت هلال احمر با حضور در ورودی‌های شهر دلیجان و نراق به منظور راهنمایی و تحویل بروشورهای راهنمای گردشگری شهرستان و امداد رسانی در پایگاهای هلال احمر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز است.

,

کاروانسرا و پل دودهک، مجموعه بازار نراق، امامزاده سلیمان، امامزاده یحیی، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون(س)، غار نخجیر، قلعه و غار کهک، بادگیرها و آب انبارها و منازل تاریخی نراق از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان دلیجان به شمار می‌روند.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با۵۰ هزار نفر جمعیت در مرکز کشور و در مسیر استان‌های جنوبی و غربی به تهران و شمال کشور قراردارد.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست فرمانداری دلیجان از آماده‌باش ستاد خدمات سفر این شهرستان برای ایجاد نوروزی متفاوت برای گردشگران خبر داد و گفت: ۱۱ مدرسه با ۱۰۶ کلاس قابل اسکان برای میزبانی از مسافران نوروزی در شهرستان دلیجان آماده شده است.