همدان 2018 پذیرایی از مسافرین نوروزی را آغاز کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ با توجه به این که استان همدان شاهد رویداد همدان 2018 است مسئولین استانی جهت جذب گردشگر و اثبات این موضوع که استان لیاقت دارد تا یکی از قطب های گردشگری کشور شود تمام سعی و تلاش خود را کردند تا همدانی با نشاط و با امکانات رفاهی  و تفریحی بسازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

پس از افتتاح رسمی ستاد خدمات سفر و اسکان مسافرین توسط استاندار همدان، این مجموعه به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا پذیرای افرادی باشد که به پایتخت تاریخ و تمدن کشور سفر میکنند.

,

در ادامه به گفت و گویی با شهردار محترم همدان در خصوص اقدامات شهرداری در راستای رویداد همدان 2018 داشتیم که خواهید خواند.

,

*همه ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی آماده پذیرایی از مسافرین هستند

, *همه ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی آماده پذیرایی از مسافرین هستند, *همه ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی آماده پذیرایی از مسافرین هستند,

عباس صوفی،شهردار همدان در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند،  بابیان اینکه وظیفه شهرداری همچون سال های قبل ساماندهی خدمات شهر، ورودی های استان و راه اندازی ستاد اسکان است گفت: امسال با توجه به اینکه رویداد همدان 2018 را پیش رو داریم کمی ویژه تر به وضعیت شهر رسیدگی شده و در بحث مبلمان شهری به خصوص در ورودی شهر اقدامات خوبی انجام دادیم.

,

وی ضمن اشاره به اینکه ستاد اسکان استان به کمک دیگر ارگان ها و سازمان ها در بخش های خصوصی و دولتی  آمادگی پذیرایی از مهمانان و مسافران را دارند افزود: همه ی ما به صورت جدی امکاناتی را جهت رفاه حال مسافران برقرار کرده و به صورت رسمی از تاریخ 27 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه پذیرای مسافرین عزیز هستیم.

,

*نصب چادر در آرامگاه باباطاهر ممنوع شده است

, *نصب چادر در آرامگاه باباطاهر ممنوع شده است, *نصب چادر در آرامگاه باباطاهر ممنوع شده است,

  صوفی در پاسخ به اینکه آیا شهرداری مکان های خاصی را جهت استقرار چادر مسافرین در نظر دارد یا خیر تصریح کرد: امسال زدن چادر برای استراحت توسط مسافرین در آرامگاه باباطاهر ممنوع شده اما با همکاری  هلال احمر و سایر نهاد ها مکان هایی همچون  باغ ایرانی، پارک مردم، پارک شهروند و پارک مادر در نظر گرفته شد تا عزیزانی که می خواهند چادر بزنند راحت باشند.

,

شهردار همدان در خصوص اسکان  اضطراری مسافران یادآور شد: تمام سالن های ورزشی  که مربوط به تربیت بدنی استان و شهرداری اند آمادگی اسکان اضطراری در مواقع ضروری را دارند تا  اگر مشکل آب و هوایی ایجاد شد بتوانیم مسافران را به مکان مناسب ببریم.

,

, ,

*کاشت 4 میلیون بوته گل در سطح شهر

, *کاشت 4 میلیون بوته گل در سطح شهر, *کاشت 4 میلیون بوته گل در سطح شهر,

وی ضمن اشاره بر این که امسال بالغ بر 4 میلیون بوته گل در سطح شهر کاشته شده است گفت: شاید کاشت این تعداد بوته گل نسبت به چندسال گذشته بی نظیر باشد اما در بحث فضای سبز فضای خوبی  در شهر ایجاد شده و علاوه بر این بالغ بر30 هزار نهال نیز هم به مردم  تحویل داده شده و هم در سطح شهر و ورودی های شهر کاشته شده است.

,

صوفی با تاکید بر اینکه برای طراحی المان ها در سطح شهر از افرادی صاحب نظر و خلاق کمک گرفته شده است افزود: در بحث المان ها سعی داشتیم از تم همدان 2018 استفا ه کنیم که اگر دقت کنید در سطح شهر خواهید دید اکثر المان ها همدان 2018 را دارند.

,

*بهره برداری از پیاده راه اکباتان در تاریخ 29 اسفند

, *بهره برداری از پیاده راه اکباتان در تاریخ 29 اسفند , *بهره برداری از پیاده راه اکباتان در تاریخ 29 اسفند ,

شهردار همدان در پایان از بهره برداری پیاده راه اکباتان در تاریخ 29 اسفند توسط یکی از شخصیت های کشوری خبر داد و تصریح کرد: طرح سایت موزه توسط شورای فنی استان و کشور آماده و به شهرداری ابلاغ شده و عملیا ت اجرایی آن در سال آینده آغاز خواهد شد .

,

به گزارش صبح الوند؛ حال باید منتظر باشیم و ببینیم افرادی که به پایتخت تاریخ و تمدن کشور سفر میکنند تا چه میزان از امکانات رفاهی و تفریحی استان راضی هستند و آیا برای سفرهای بعدی خود باز هم همدان را انتخاب میکنند یاخیر؟

,

بدون شک مسئولین استان همدان میتوانند بیش از این ها شرایطی جهت جذب توریست داخلی و خارجی فراهم کنند اما همین میزان تلاش آنها قابل تحسین است و امید است برنامه های قوی تری برای آینده توریستی و گردشگری استان در نظر بگیرند.

,

امید است تلاش های مسئولین جهت رفاه حال مسافران کافی و نتیجه بخش باشد و در سال جاری شاهد حضور بی شمار توریستان داخلی و خارجی باشیم چرا که استان همدان توانایی این را دارد که تاریخ و تمدن کشور عزیزمان را به تمام جهان مخابره کند.

,

انتهای پیام/

]
استان همدان در شرایطی به استقبال میهمانان نوروزی میرود که یکی از استان های گردشگری کشور معرفی شده است و مسولین به دنبال اثبات شایستگی های استان هستند.