ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای عید نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری ؛ عباس سلیمی بعدازظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور ائمه جمعه و مدیران اداری این شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و با ایمان ایران اسلامی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در اماکن مقدسه حضور پیدا می‌کنند و هر ساله هنگام تحویل سال نو در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام میزبان مردم عزیز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری , آفتاب ری,

وی با بیان این‌که مراسم ویژه تحویل سال نو روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه از هنگام نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود، گفت: با توجه به این‌که سه‌شنبه شب شهادت امام هادی علیه‌السلام است برنامه‌ها با حفظ شان این شب برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به طرح توسعه آستان مقدس که پس از تلاش چندین ساله محقق شده است، عنوان کرد: با احداث شبستان جدید فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع به فضای داخلی حرم اضافه شده و در این ایام شاهد بهره‌برداری موقت این پروژه هستیم.

,

وی ادامه داد: آستان مقدس مطلقاً از بودجه و اعتبارات دولتی برخوردار نیست و این کار فقط با همت بانیان خیر شکل گرفته است و همچنین طرح توسعه ضلع جنوبی و شرقی آستان در دست اقدام است.

,

سلیمی با بیان این‌که با آغاز تعطیلات کار رسمی ما شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در روزهای اداری حرم مطهر از یک ساعت مانده به اذان صبح تا نیمه شب باز است و بعد از نیمه شب حدوداً ۲ ساعت به‌منظور نظافت موقتاً بسته خواهد شد و در روزهای تعطیل یکسره باز خواهد بود.

,

وی بیان داشت: مراسم معنوی اعتکاف در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در مسجد جامع آستان برگزار می‌شود و در روز طبیعت اعمال ام‌داود برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این آستان مقدس تصریح کرد: برنامه عیدانه برای نونهالان و تکریم دختران محجبه در تالار اندیشه صحن مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/*

]
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، ویژه برنامه‌های این آستان مقدس به مناسبت ایام عید نوروز را تشریح کرد.