قبولی 18 نفر فارغ‌التحصیل کشاورزی در آزمون فعالیت سرشاخه کاری درختان اسدآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سقراط بیرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به آغاز عرضه اقلام مختلف در شب عید، اظهار کرد: امسال 100 تن میوه در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی بابیان اینکه شهرستان اسدآباد فاقد واحد تخم‌گذار است، تصریح کرد: امسال برای تأمین تخم‌مرغ شب عید و ایام نوروز از تخم وارداتی و همچنین از واحدهای بهار و همدان میزان تخم‌مرغ موردنیاز را تأمین کرده‌ایم.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد افزود: 4 محموله 50 کارتنی تخم‌مرغ تأمین و توزیع‌شده است که هر کارتن 6 شانه تخم‌مرغ دارد و سهمیه شهرستان معادل 2 تن و 800 هزار تخم‌مرغ است.

,

وی از توزیع 10 تن گوشت قرمز و 10 تن گوشت منجمد مرغ خبر داد و افزود: از این اقلام 60درصد توزیع‌شده است.

,

بیرنگ بابیان اینکه مشکلی برای تأمین گوشت قرمز نداریم، گفت قیمت گوشت قرمز بر اساس تعاونی 23 هزار تومان و مرغ 6150 تومان است.

,

وی یادآور شد: برای توزیع این میزان اقلام گوشت 3 نفر عامل معرفی‌شده است.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از گشت مشترک با حضور تعزیرات بر نحوه توزیع خبر داد و گفت برای توزیع میوه شل عید نیز 7 عامل توزیع معرفی شدند که دو نوع میوه سیب و پرتقال را توزیع کنند.

,

 وی افزود: امسال 30 تن سیب و 60 تن پرتقال تأمین‌شده که تاکنون 60 درصد آن توزیع‌شده است.

,

 وی از توزیع دو نوع برنج هومالی و هندی به میزان 14 تن در اسدآباد خبر داد و گفت: برنج هندی باقیمت 5500 و هومالی باقیمت 3700 تومان در فروشگاه‌های بزرگ ازجمله فرهنگیان به فروش می‌رسد.

,

بیرنگ با اشاره به حضور دو معاون وزیر جهاد کشاورزی درزمینهٔ ب و خاک  باغبانی گفت: با حضور این معاونان قول مساعد برای لایروبی چند قنات و تسریع چندین راه مزارع گرفته شد.

,

وی همچنین به ثبت‌نام  41 نفر در آزمون فعالیت سرشاخه کاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این آزمون برای اولین بار در اسدآباد برگزار شد که از این تعداد 18 نفر در آزمون موفق شدند  به شهرستان تویسرکان برای شرکت در آموزش‌ها اعزام شوند و از سال آینده در سرشاخه کاری درختان گردو فعالیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد به ثبت‌نام 41 نفر در آزمون فعالیت سرشاخه کاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این آزمون برای اولین بار در اسدآباد برگزار شد که از این تعداد 18 نفر در آزمون موفق شدند به شهرستان تویسرکان برای شرکت در آموزش‌ها اعزام شوند و از سال آینده در سرشاخه کاری درختان گردو فعالیت کنند.