ورود آستان قدس به حوزه اشتغال زایی قابل تحصین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام سید محمدحسن سجادی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز، به کمک های آستان قدس در بخش یونسی شهرستان بجستان پرداخت و اظهار کرد: در حکم رهبری برای تولیت آستان قدس رضوی  دو نکته مهم کمک به زائران به‌ویژه ضعفا و مستضعفین و همچنین توجه به مجاورین خصوصا فقرا و محرومین وجود داشت که رویکرد و توجه حجت الاسلام رئیسی در این زمینه قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز، , بجستان‌نیوز,

 

,

حجت الاسلام سجادی زاده ادامه داد: بعد از تاسیس یک معاونت کامل برای این بخش، برکات آن در منطقه ما و بخش یونسی ملموس بود، و تغییرات فاحش آن درک شد. در همین راستا مشاهده شد، توجه به زائرین کم بضاعت، فراهم کردن امکانات زیارت مخصوصا زائر اولی ها و محرومان و همچنین توجه به خانواده های مستضعف و ارسال بسته های غذایی از اقدامات ارزشمند آستان قدس در بخش یونسی بود که حکایت از روحیه محرومیت زدایی تولیت این آستان مقدس دارد.

,

 

,

وی به مشکلات بخش یونسی پرداخت و ابراز کرد: ورود آستان قدس در راستای اشتغال زایی قابل تحصین است و با توجه به اینکه منطقه ما، منطقه ای محروم است نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم با حضور آستان قدس در این منطقه اتفاقات مبارکی که تا به امروز نیافتاده، رخ دهد و مردم شاهد نقطه عطفی در شکوفایی اشتغال باشند.

,

 

,

امام جمعه یونسی در پایان ضمن دعوت از تولیت آستان قدس رضوی به این شهرستان، خاطرنشان کرد: حضور آستان قدس رضوی به بخش یونسی و شهرستان بجستان میتواند زمینه شناخت بهتر و لمس محرومیت این منطقه را برای تولیت آستان قدس داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه یونسی ضمن دعوت از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در شهرستان بجستان، گفت: ورود آستان قدس به حوزه اشتغال زایی قابل تحصین است.