رشد چشمگیر حضور مردم در سفرهای راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با دفاع پرس، اظهار داشت: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان‌های کربلای 4، شلمچه، دهلاویه، شهید سبحانی، کانال کمیل و حنظله بازدید و در مراسم جشنواره «ره آورد سرزمین نور» شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار کارگر در ادامه افزود: علاوه بر این فرمانده نیروی انتظامی ضمن بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس از پاسگاه های مرزی نیز بازدید به عمل آورد.

,

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در ایمنی و امنیت کاروان های راهیان نور ایفا می کند. از سال 91 تاکنون نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در این مسیر داشته است.

,

وی در ادامه افزود: استانداری خوزستان متعهد شد که مسیرهای منتهی به کانال کمیل و حنظله را جهت دسترسی مناسب‌تر کاروان‌های راهیان‌نور بازسازی کند.

,

سردار کارگر با تاکید بر اینکه مسوولان کشوری علاقه‌مند به رسانه‌ای شدن حضورشان در مناطق عملیاتی نیستند، گفت:  رسانه‌ها با انعکاس سفر مسوولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور  این پیام را به مردم مخابره کنند که مسوولان کشورشان به این مناطق علاقه‌مند هستند.

,

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهیان نور در واقع فناوریِ استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است»، گفت: استقبال مردم از سفرهای راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد داشته است که امیدواریم این روند ادامه یافته و ما نیز توفیق احیای زیرساخت‌ها در این مسیر را داشته باشیم.

,

سردار کارگر در ادامه تصریح کرد: انسان با حضور در کانال کمیل و حنظله دچار تحول شده و قلب خود را در این سرزمین جا می گذارد چراکه این کانال از حس و حال معنوی بالایی برخوردار است و اکثر آنهایی که در این منطقه حضور پیدا می کنند، متحول می شوند.

,

وی در پایان به مراسم متحول شدگان راهیان نور که در تهران با عنوان «حس پروانگی» برگزار شد اشاره کرد و افزود: اکثر دخترانی که متحول شده بودند و در این مراسم حضور داشتند آدرس کانال کمیل و حنظله را می دادند.

,

منبع:تسنیم

]
رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به رشد چشمگیر حضور مردم در سفرهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از سفرهای راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد داشته است.