نسخه تروریست های حاضر در غوطه شرقی دمشق در حال پیچیده شدن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای گارد ریاست جمهوری و ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی در ادامه عملیات خود موفق شدند بعد از درگیری حدود 24 ساعته، شهرک های«سقبا و کفربطنا» واقع در مرکز غوطه شرقی را آزاد کنند و ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در شهرک ها به طور کامل تثبیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری«الاخباریه» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوریه در جریان پاکسازی شهرک های ذکر شده موفق شدند شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت برسانند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کنند.

,

نیروهای سوری همچنین توانستند ده ها خانواده ساکن مناطق که توسط تروریست ها گروگان شده بودند را آزاد کنند و آن ها را به مناطق امن از جمله جنوب شهرک«جسرین» منتقل کنند.

,

بر اساس اعلام شبکه خبری«الاخباریه»، عناصر گروه تروریستی«فیلق الرحمن» از ترس کشته شدن به شهرک های«حزه، عین ترما، عربین و …» متواری شده اند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی خود را در شهرک ها به جا گذاشته اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای سوری در یک ماه گذشته موفق شده اند بیش از 80 درصد از مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق را پاکسازی کند و تنها بخش های کوچکی از شمال و مرکز آن تحت اشغال گروه های تروریستی است.

, , , , , ,

منابع میدانی به خبرنگار«الاخباریه» اعلام کردند: تروریست ها شمار زیادی از تک تیرندازان خود را در شهرک های مرکزی غوطه مستقر کرده اند تا مانع پیشروی ارتش سوریه در مناطق شوند.

,

تروریست ها همچنین مانع خروج اهالی مناطق آلوده می شوند تا بتوانند از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل پیشروی ارتش سوریه استفاده کنند.

,

تروریست های«جیش الاسلام، جبهه النٌصره، فیلق الرحمن و احرارالشام» در حال حاضر تنها شهرک های«دوما، عین ترما، جوبر، عربین و حرستا» را تحت اشغال خود دارند.

,

انتهای پیام/الاخباریه

]
نیروهای سوریه در ادامه عملیات خود در غوطه شرقی دمشق موفق شدند چند شهرک دیگر را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.