آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال 96 برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان، سیدمحسن موسوی بخشدار بخش بوستان، غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال 96 با محوریت اعتکاف، فرا رسیدن سال نو، جوانان و ارزش‌های جوانی و اهتمام به مناسبت‎‌های مذهبی با ریاست امام جمعه بخش بوستان برگزار شد.

,

امام جمعه نسیم شهر در این جلسه باتاکید بر اینکه فرهنگ سازی به عهده ولایت فقیه می باشد، بیان داشت: در دنیای امروز جامعه و فرهنگ باید با رنگ ولایت همسو و همراه باشد، که این موضوع توجه ویژه‌ای را می طلبد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان می بایست با آرمان‌ها و اهداف شهدا و انقلاب آشنا شوند، تصریح کرد: مسئولین جوانان را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کنند تا از نزدیک با با فرهنگ جبهه، دفاع مقدس و ایثارگریهای شهدا بیشتر آشنا شوند

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های مذهبی و فرهنگی نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی با ائمه جمعه می باشد، گفت: برگزاری مراسم‌هایی با محوریت فرهنگ سازی و رشد ارزش‌های جوانی نیازمند همکاری مسئولان با مساجد و مصلی‌ها می باشد.

,

وی درپایان باتوجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مراسم اعتکاف، متذکر شد: مسئولیت مساجد به عهده ائمه جمعه می باشد و مسئولین برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف می بایست نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

,

گفتنی است؛ در پایان این جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص موضوع جلسه بحث و گفت‌وگو کردند.

,

انتهای پیام/

]
آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال جاری با حضور مسئولان شهرستان بهارستان برگزار گردید.