پلمپ 361 واحد صنفی بدون مجوز از ابتدای سال تاکنون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار فخرالدین فتاحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران واحد بازررسی 13 هزار و 21 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام داده اند، اظهارکرد: طی این بازرسی ها 361 مورد واحد صنف بدون پروانه شناسایی و پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار با اشاره به اینکه تخلفاتی نظیر عدم درج اتیکت قیمت کم فروشی و گران فروشی منجر به ثبت 473 مورد شکایات مردمی از واحدهای صنفی شده است، ادامه داد: در این راستا پرونده های قضایی به ارزش یک میلیارد و 342 میلیون ریال برای واحدهای متخلف صادر شده است.

,

 

,

فتاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 واحد صنفی بدون پروانه در حال فعالیت هستند، تاکید کرد: این واحدها با همکاری اتاق اصناف در حال دریافت پروانه کسب و ادامه فعالیت به صورت مجاز هستند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه 13 هزار واحد صنفی با مجوز کسب در حال فعالیت صنفی هستند، ادامه داد: این تعداد واحد صنفی در 42 اتحادیه ساماندهی شده اند.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار کسب مجوز فعالیت رایکی از نکات مهم در حوزه کسب و کار عنوان و ابراز کرد: عدم دریافت این مجوز سبب خواهد شد تا کنترل بسیاری از مواردی که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است سخت و گاهی اوقات غیر ممکن شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس اتاق اصناف سبزوار از پلمپ 361 واحد صنفی بدون پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون خبرداد.