آمادگی ۳۲ پایگاه هلال احمر استان برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت و گو با  شاخص، با اشاره به آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه در سطح جاده‌ها، اظهارکرد: امدادگران هلال احمر استان قزوین تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در این طرح ۳۲  پایگاه ثابت و یک پایگاه هوایی برای خدمات رسانی مستقر شده‌اند.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: ۵ تیم آماده باش نیز در مرکز استان داریم که از ۳۲ پایگاه پشتیبانی می‌کنند و در صورت نیاز و وقوع حوادث احتمالی اعزام خواهند شد.

,

آصفی در خصوص فعالیت‌های جوانان هلال احمردر کمپین سفر گفت: ۸ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در این خصوص تشکیل شده که علاوه بر معرفی و راهنمایی فضاهای گردشگری به مسافران؛ آموزش‌هایی را به رانندگان و فرزندان می‌دهند تا بتوانند موارد پرخطر را در حین رانندگی رعایت کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: ۲ تیم درمان نیز در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز، تعامل لازم را با تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

,

وی در خصوص با یبیان اینکه حدود ۴۳۰۰ خانوار طی طرح خادم در سال جاری آموزش دیدند، گفت: پیش بینی شده است که در سال آینده ۱۲ هزار و ۶۰۰ خانوار را نیز طی این طرح آموزش دهیم.

,

این مسوول درانتها تصریح کرد: طرح‌های بشر دوستی نیز در سال جدید با برنامه‌های جدیدتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد .

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: امدادگران هلال احمر استان قزوین تاپایان تعطیلات نوروز ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان ومسافران نوروزی هستند.