محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی سال 97 در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ سیاوش محبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 97 و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی گفت: عبور و مرور انواع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک در ایام اجرای طرح نوروزی در محورهای هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

,

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها از ساعت 12 ظهر تاساعت 24 روز دوشنبه 28 اسفندماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز سه شنبه 29  اسفندماه  و روزهای شنبه و جمعه 4 ، 10 و 17 فروردین 97 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

,

وی افزود: تردد  انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ 3 ، 4 ، 12 ، 13 ، و 17 فروردین ماه 97 الی 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

,

محبی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه بیان کرد: تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهای 25 و 28 اسفند ماه و همچنین 9 و 16 فروردین ماه 97 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

,

وی تاکید کرد: در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

,

رئیس پلیس‌ راه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلفن مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره‌های 76219100 با پیش شماره 021 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی سال 97 در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.