دو حکم جدید در سازمان سینمایی صادر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در متن حکم ابوالفضل مردانلو  آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جناب آقای ابوالفضل مردانلو؛ بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری منصوب می شوید؛اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله با تاکید بر ارتقای جایگاه سینما در بودجه های سنواتی و همسو با برنامه جامع سازمان و تعامل سازنده با سازمان برنامه و بودجه کشور و دفتر برنامه و بودجه وزارت متبوع از اهم مسئولیت های شما به شمار می آید؛توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

,

ابوالفضل مردانلو پیش از این معاون دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و معاون امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بوده است.

,

پیش از این منیره حسینی سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی بود.

,

 

,

در متن حکم" پرویز شیر محمدی " آمده است:

,

جناب آقای پرویز شیر محمدی ؛بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت  مدیرکل امور اداری و پشتیبانی منصوب می شوید؛اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه های اداری، پشتیبانی و رفاهی با تاکید بر ارتقای منزلت و کرامت کارکنان ارجمند و همسو با برنامه جامع سازمان و تعامل سازنده با سازمان امور اداری و استخدامی کشور و واحدهای مرتبط وزارت متبوع از اهم مسئولیت های شما به شمار می آید؛توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

,

پرویز شیر محمدی سابق بر این معاون امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،معاون اداری مالی استان تهران و قم بوده است.

,

غلامرضا نعمتی پیش از این عهده دار این مسئولیت بود که به عنوان عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی در دو حکم جداگانه؛ ابوالفضل مردانلو را به عنوان «مدیر کل دفتر برنامه،بودجه و تحول اداری» و پرویز شیر محمدی را به عنوان «مدیر کل امور اداری و پشتیبانی» منصوب کرد.