برخورد قانونی با رانندگان حادثه ساز، درراستای امنیت شهروندان در طول سفر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، محمد صباغی، فرمانده پلیس راه تایباد ـ خواف روز دوشنبه در بازدید از پایگاه های امداد جاده ای شهید تکلو تایباد با اشاره به طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز 97 بیان کرد: با پایان اجرای طرح زمستانه پلیس راهور بلافاصله طرح سنگین و مهم نوروزی در جاده‌ها و معابر شهری سراسر کشور آغاز می‌شود که در آن تمامی دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و امداد حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


وی در ادامه افزود: طرح نوروزی پلیس راه شهرستان تایباد همزمان با سراسر کشور از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

,
,

 

,

صباغی اظهار کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ازسوی رانندگان و احترام به قانون در کاهش تصادف و جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.

,

 

,

وی با اشاره به تخلفات گفت: در اجرای این طرح با تخلفاتی نظیرسبقت، سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز دررانندگی، استفاده ازتلفن همراه واستفاده ازکمربند ایمنی برخورد قانونی خواهد شد.

,

 
این مقام مسئول انتظامی تأکید کرد: برخورد قانونی با متخلفان حادثه ساز جهت امنیت و آرامش شهروندان در طول سفر در دستور کار پلیس راه این شهرستان است.

,
,

 
وی ابرازکرد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی در این شهرستان باشیم.

,
,

 

,

لازم به ذکر است طرح نوروزی پلیس راه تایباد تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
فرمانده پلیس راه تایباد گفت: هرگونه اعمال قانون و برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در طول سفرهای نوروزی است.