برگزاری مراسم حلول سال جدید در حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) سروستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان در گفتگو با سروستان ما از برگزاری مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه مستقر در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال مراسم تحویل سال نو همچون سال های گذشته در بقاع متبرکه سروستان برگزار می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما ,
,

وی همچنین افزود: به همت هیئت امنا و اهالی روستای کته گنبد، امسال مراسم تحویل سال نو به صورت ویژه در حرم مطهر امامزاده جلیل القدر" حضرت علی ابن اسحاق(ع) برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان در ادامه این مطلب گفت: این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز و پس از اجرای برنامه های دعا و نیایش و همچنین ویژه برنامه شهادت امام هادی(ع) با قرائت دعای تحویل سال به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

رضایی با اشاره به آغاز برنامه " آرامش بهار" در سراسر بقاع متبرکه مستقر در این شهرستان گفت: ویژه برنامه فرهنگی "آرامش بهاری" که در چهارچوب ترویج فرهنگ اسلامی و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری می باشد همچون سال های گذشته از دیروز(۲۸ اسفندماه) آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی، معنوی، تربیتی و بصیرتی در حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر مستقر در این شهرستان برگزار می شود.

,
,
,

 

,

انتها پیام/

]
این مراسم امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر علی ابن اسحاق(روستای کته گنبد سروستان) برگزار می شود.