اقدامات مهم بخشداری مرکزی چرام در راستای محرومیت زدایی روستاهادر سال96
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی چرام، سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارش یکساله خود و زیرمجموعه خودرا جهت افکار عمومی انتشار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی چرام,

 

,

وی افزود: خبرنگاران در سال جدید همچنان به نقد منصفانه مدیران بپردازند تا از دوباره کاری ها منصرف و پیشرفت کارها را مدنظر قرار دهند.

,

 

,

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: اگر کسی بواسطه سخنان بنده رنجیده خاطر شده است، پوزش می طلبم و آرزوی توفیق وسربلندی برای بازوان مدیران که اصحاب رسانه هستند را داریم .

,

 

,

وی تاکیدکرد:بخشداری از جمله اداراتی است که حجم بزرگی از اعتبارات دولت تدبیر وامید را به روستاهای محروم اختصاص داده و در جهت محرومیت زدایی تلاش کرده است.

,

 

,

 افسردیر با بیان اینکه در پایان سال کارهایی انجام داده ایم،اظهار کرد:جدول گذاری معابر روستایی بیش از  پنج هزارو 520 متر،کشیدن دیوار حائل روستایی به مقدار 495 متر که در دو روستای آرند، بی بی رشیده(س) ودمدره به انجام رسیده است .

,

 

,

وی به دیگر فعالیت های بخشداری چرام اشاره کرد و گفت: جابجایی و نصب روشنایی معابر روستایی نزدیک به 136 پایه برق بهمراه 38،خرید دو دستگاه ماشین حمل زباله به روستاهای کره شهبازی وشیخ حسین،آسفالت معابر بیش از بیست و نه هزارو 500 متر مربع در روستاهای مختلف به انجام رسیده که رقم قابل توجه بوده است.

,

 

,

بخشدار مرکزی چرام افزود:زیر سازی معابر روستایی بیش از سی و پنج هزار و 500 متر مربع انجام شده که این کار هم از کارهای مهم بحساب می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بخشدار مرکزی چرام درنشست با اصحاب رسانه گزارش یکساله خود را در راستای محرومیت زدایی این بخشداری تشریح کرد.