انفجار در فولاد هرمزگان چهار مصدوم برجای گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بعد از ظهر امروز، یکم فروردین ماه در آزمایشگاه فولاد هرمزگان انفجار بزرگی رخ داد و شدت انفجار به حدی بوده است که به ساختمان آزمایشگاه خسارت جدی وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مصطفی فتوجی، سرکارگر فولاد هرمزگان که خود از شاهدان عینی ماجرا بوده است در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: این انفجار در حدود ساعت 15:20 رخ داد که از علت آن بی اطلاع هستم.

, هرمز,

این شاهد با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه مهیب، تصریح کرد: 4 نفر از مصدومان این انفجار در شرایط حاد بودند و به بیمارستان انتقال یافتند و سایر افراد حاضر در فولاد در سلامت به سر می برند.

,

وی با تاکید بر وضع کنونی حاکم بر فولاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی در آزمایشکاه حضور یافته اند و درحال تلاش برای وارد کردن گاز به مدار هستند و کوره ها متوقف شده اند و با توجه به حجم خسارت وارده چند روزی زمان برای بازگشت به شرایط عادی لازم است.

,

, ,

دکتر اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هرمزگان در خصوص حادثه امروز، اظهار کرد:  در ساعت 16:05 امروز، در پی گزارش ارسالی از محل حادثه، بلافاصله آمبولانس پایگاه اسلام آباد به محل فوریت اعزام شد.

,

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در ادامه افزود: متاسفانه این حادثه ۷ مصدوم داشت ۳ نفر از آنها با مشکل تنفسی به دنبال دود گرفتگی به صورت سرپایی در محل درمان شده و ۴ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های شرکت فولاد کاوه و فولاد هرمزگان به بیمارستان منتقل شده اند.

,

وی خاطرنشان کرد:  بر اساس گزارشات ارسالی، خوشبختانه حال مصدومین وخیم نبوده و در حال حاضر تحت نظر می باشند و خوشبختانه حادثه مذکور مهار شده و شرایط در حالت عادی قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
در پی انفجار آزمایشگاه مجتمع فولاد هرمزگان، هفت نفر مصدوم شدند که در این میان حال چهار تن از آنان وخیم گزارش شده است.