اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،عبدالوحید ملک آرا  با بیان این که راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله با تهاجمات دشمن است،گفت: امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن رو به رو هستیم و در این راستا راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدها است.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: یکی از برنامه‌های موثر فرهنگی که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.   

,

 

,

ملک آرا تصریح کرد: فراموشی و تحریف، دو آسیب و خطر بزرگ است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد لذا نخبگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس باید با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه فرهنگی اجازه ندهند این حماسه دستخوش تحریف و فراموشی شود.   

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه نکته کلیدی اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، اظهار داشت: این اردوها به صورت همه ساله با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و معاونت اردوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار می‌شود.   

,

 

,

ملک آرا گفت: راهیان نور در چند مرحله برگزار می‌شود که گسترده ترین آن راهیان نور جنوب و غرب کشور است که در فروردین ماه برگزار می‌شود.

,

 

,

 وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور اهداف زیادی دارد که یکی از آنها آشنایی بسیجیان با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.   

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه نخستین اعزام اردوهای راهیان نور سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از تاریخ پنجم فروردین آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد، اظهار داشت: در این مرحله 70 نفر از اعضای حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی این استان با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.   

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: فروردین‌ ماه امسال 70نفر از اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.