بیش ازبیست پروژه عمرانی روستایی در رفسنجان افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، محمد حسنی بخشدار مرکزی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی ضمن اعلام این خبر افزود: جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت روستاهای ابراهیم آباد حاجی، ساخت و تکمیل گلزار شهدا، غسال خانه و آسفالت دو خیابان در عیش آباد، تکمیل فضای سبز و آسفالت روستاهای حسن آباد نوش آباد، جدول گذاری و سنگ فرش روستای رحیم آباد آگاه، آسفالت کوچه های سعید آباد ترکان و آسفالت خیابان و احداث پارک در فخرآباد در بازدید امروز  افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خانه خشتی,

حسنی ادامه داد: پروژه های عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت روستاهای عرب آباد، فتح آباد، ملک آباد، مهدی آباد سردار، محمدآباد میثم نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در سومین روز هفته دولت در بخش مرکزی رفسنجان بود.

,

وی اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ها را از درآمدهای خودیاری دهیاری ها، شهرداری ها و کمک های مردمی و خیرین عنوان کرد و گفت: این پروژه ها با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شدند.

,

گفتنی است؛ حمید ملانوری فرماندار رفسنجان پس از حضور در روستاهای بخش مرکزی، با خانواده شهیدان علی و مهدی امراللهی، عبدالمهدی و عبدالمجید جعفربیگی، عباس و غلامرضا حسینی و عباس و حسن بشکوهی دیدار کرد.

,

وی همچنین در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی از زمین چمن و سالن ورزشی شهدای لاهیجان نیز بازدید نمود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار رفسنجان در سومین روز از هفته دولت، با حضور در روستاهای حومه غربی بخش مرکزی رفسنجان بیش از 20 پروژه عمرانی را به طور همزمان افتتاح نمود.