برگزاری نماز جماعت در بوستان ها کار ارزشمندی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد میرقهاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برپایی نماز در بوستان های استان قم، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در بوستان های استان قم بسیار کار ارزشمندی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: با توجه به شلوغی صف های نماز جماعت در برخی از روزها بهتر است نماز جماعت را در فضای باز برگزار کنیم.

,

این طلبه حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جلوه نماز در فضای باز بیشتر می باشد، گفت: بهتر است برخی مقدمات مانند خواندن قرآن قبل از نماز برگزار شود تا مومنین برای نماز جماعت آماده شوند.

,

وی افزود: ما درخواست داریم که در تمام بوستان اذان از بلندگو ها پخش شود و یا اینکه بر روی مسجدی که در بوستان قرار دارد بلندگوی نصب شود تا اذان از آن پخش شود تا مردم مطلع شوند و سریعتر برای اقامه نماز جماعت حاضر شوند.

,

میرقهاری با اشاره به اینکه امکانات ما محدود می باشد، عنوان داشت:برخی از زائران برای رسیدن به نماز جماعت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) دچار مشکل می باشند که با برگزاری این نماز جماعت در بوستان ها حاضر می شوند.

,

وی ابراز داشت: علاوه بر اجرای برنامه نماز جماعت برای زائران در این بوستان ها ، غرفه کودک هم دایر می باشد که کودکان در این غرفه ها نقاشی هایی با موضوعات نماز، پدر و مادر ، قرآن و... می کشند و در پایان هم هدیه ای دریافت می کنند.

,

این امام جماعت با اشاره به اینکه کودکان در این غرفه ها با روحانی آشنا می شوند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند کودکان را از یک عالم و طلبه روحانی جدا کنند تا بتوانند ایمان آنها را ضعیف کنند.

,

وی افزود: ارتباط کودکان و جوانان با روحانی باعث تقویت و حفظ ایمان و دین آنها می شود که دشمن با ایجاد شبهه به دنبال تفرقه می باشد که باید حوزه علمیه، نظام و حتی شهرداری در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
امام جماعت بوستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه امکانات ما محدود می باشد، گفت: برگزاری نماز جماعت در بوستان ها کار ارزشمندی است.