برچسب حمایت از تروریست به ایران نمی چسبد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت وگو با خبرنگار «دیار باران»، با تبریک پیروزی مقاومت در غزه، اظهار کرد: آیات قرآن و روایات معصومین (ع) به کرّات حمایت از مستضعف و مظلوم را به عنوان یکی از واجبات دین اسلام بیان کرده است و خداوند نیز به مؤمنان در این رابطه وعده بهشت داده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, «دیار باران»، ,

نسل کشی در غزه بزرگترین سند جنایت استکبار جهانی است

,

وی با تأکید بر اینکه نسل کشی اسرائیل در غزه به عنوان بزرگترین جنایت جنگی، سندی محکم بر پیشانی سیاست های آمریکا و اسرائیل به عنوان ناقضین حقوق بشر است، تصریح کرد: اسرائیل با کشتار مردم غزه و افزایش حملات به سایر بلاد مسلمین مانند لبنان و سایر کشورها نا خواسته ریشه مقاومت را مستحکم تر خواهد کرد.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماهیت و شخصیت استکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ایران اسلامی در تاریخ شکل گیری انقلاب در جریان استکبارستیزی هزینه های زیادی را مانند رخداد ارزشی دفاع مقدس متحمل شده است.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی تاریخ را روایت کننده ای راستگو در معرفی ایران به عنوان کشوری حامی مظلوم و دشمن ظالم و تروریست بین الملل با وجود فضای ملتهب ایجاد شده توسط استکبار جهانی در معرفی ایران به عنوان کشوری حامی تروریست دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی همواره استکبار ستیزی را الگویی ارزشی برای سعادت و تعالی مد نظر قرار داده است.

,

انتهای پیام/پ

,
 
]
نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشور های حاشیه خلیج فارس در جریان استکبار ستیزی و دفاع از مقاومت غزه در خواب غفلت به سر می برند، گفت: ایران اسلامی همواره استکبار ستیزی را الگویی ارزشی برای سعادت و تعالی مد نظر قرار داده است.