برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان با بیش از 13 میلیون ریال جوایز نقدی در قاین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات در گفتگو با نسیم قائن از برپائی اولین جشنواره بازی های بومی و محلی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قاینات با همکاری هیأت ورزش های روستائی و بومی و محلی شهرستان در روزهای یک شنبه و دوشنبه 26 و27 فروردین در دو بخش خواهران و برادران خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان علاقه مند دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان قاینات  می توانند  جهت حضور در این رویداد فرهنگی-ورزشی حداکثر تا روز جمعه 24 فروردین  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی درادامه گفت: دراین جشنواره ورزشی،پسران در رشته های طناب کشی(گروهی 5 نفره)،غازقلنگ(لی لی مرحله ای)(انفرادی)،تیر و کمون(پلخمون)(انفرادی) با یکدیگر به رقابت می پردازند و دختران نیز در رشته های دوزپا(گروهی 3 نفره)،غازقلنگ(انفرادی)و کلاس کلاس(لی لی)(انفرادی) رقابت خواهند کرد .

,

یعقوبی گفت: این جشنواره با مراسم افتتاحیه  و آموزش نحوه صحیح بازی ها در ساعت 18 روز یکشنبه 26 فروردین در سالن ورزشی آزادی آغاز خواهد شد و طی دو روز شرکت کنندگان در دوبخش خواهران و برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

,

 

,

وی  درادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در این جشنواره ورزشی بومی محلی گفت:علاقه مندان با مراجعه حضوری به حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات و یا به صورت اینترنتی از طریق نشانی الکترونیکی http://www.contest.buqaen.ac.ir می توانند ثبت نام کنند .

, http://www.contest.buqaen.ac.ir,

یعقوبی ادامه داد: برای شرکت دراین جشنواره هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود و شرکت دراین مسابقات منوط به داشتن کارت معتبر از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شهرستان قاینات خواهد بود  ودر پایان در مجموع به برگزیدگان هدایایی به مبلغ 13 میلیون ریال در رشته های مختلف  به شرح ذیل اهدا خواهد شد.

,

تیم اول رشته طناب کشی: 3.000.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم دوم رشته طناب کشی: 2.000.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم اول دوزپا: 1.800.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم دوم دوزپا: 1.200.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر اول رشته های انفرادی: 600.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر دوم رشته های انفرادی: 450.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر سوم رشته های انفرادی: 300.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

انتهای پیام/

]
مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قاینات دراین شهرستان خبرداد.