تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا میرزایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی، در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه به مناسبت شهادت شهید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

میرزایی با اشاره به اینکه همزمان با هفته هنر انقلاب برنامه های متعددی به همت حوزه هنری استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته سعی شده تا با اجرای برنامه‌های متعدد ارزش های انقلاب را به زبان هنر در جامعه ترویج دهیم.

,

وی اضافه کرد: برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان را با تجدید میثاق و غبارروبی گلزار شهدای آغاز خواهیم کرد.

,

رئیس حوزه هنری استان مرکزی، بیان کرد: دیدار هنرمندان استان با استاندار مرکزی و نماینده ولی‌فقیه در استان، شب شعر آئینی همزمان با شب مبعث پیامبر(ص) بخشی از برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته است.

,

میرزایی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه فیلم و عکس، اکران نمایش خیابانی و اکران ویژه فیلم سینمایی «به وقت شام» از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر می‌تواند نقش جدی در بهبود شرایط جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنر مورد نظر انقلاب اسلامی هنری است که از لحاظ محتوا دارای پیام برگرفته از ارزش های اسلامی و انسانی باشد. 

,

انتهای پیام/

]
رئیس حوزه هنری استان مرکزی ویژه‌ برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی را در آستانه سالروز شهادت شهید «آوینی» در استان مرکزی تشریح کرد.