افتتاح سه پروژه مهم تا پایان اردیبهشت 97 در قرچک/ حرکت روبه‌جلو اقتصاد ایران در سال 97
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 97 با تبریک سال جدید اظهار داشت: نام و یاد 220 هزار شهید انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و همه آحاد جامعه وظیفه‌دارند نام و یاد شهدا را در همه عرصه‌ها زنده نگه‌دارند.
وی بابیان اینکه سال 97 سال بابرکتی است که ابتدا آن با ولادت حضرت علی (ع) آغاز می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به نام‌گذاری سال با بینش و انگیزه والا تصمیم می‌گیرد که این نام‌گذاری‌ها با دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی نام‌گذاری می‌شود.
رئیس شورای اداری شهرستان قرچک افزود: کشور در سال 97 ازنظر اقتصادی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و اقتصاد ایران اسلامی روبه‌جلو حرکت خواهد کرد و نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری هم بر همین اساس است.
مرسل پور تصریح کرد: مردم ایران اسلامی باید قدر آسایش و امنیت را بدانند و این آسایش و امنیت به برکت خون پاک شهدا به دست آماده است.
وی افزود: تا پایان اردیبهشت‌ماه 97، سه پروژه مهم همچون کارخانه رومبلی که بیش از 500 نفر جذب خواهد کرد، راه‌اندازی و بهره‌برداری بیمارستان 94 تختخوابی شهید ستاری و فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان قرچک است که توسط مسوولان کشوری افتتاح می‌شود.
فرماندار شهرستان قرچک تأکید کرد: مدیران و روسای ادارات باید خط قرمز را که نظام و رهبری است، حفظ کنند و این خطوط عبارت است حفظ حریم خانواده شهدا، ایثارگران و نظام اداری است و باید مردم و مسوولان با توجه به منویات رهبری بر اصل وحدت تأکید داشته باشند.
وی نسبت به مصاحبه نماینده شهرستان در خصوص نداشتن ارتباط با فرماندار شهرستان قرچک، گفت: بنده هیچ مشکلی با ایشان ندارم و کرمانی‌ها از مردمان خون گرم ایران اسلامی هستند، پس ازنظر روابط عمومی و ارتباط هیچ مشکلی با ایشان ندارم.
مرسل پور تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس در یک سال گذشته در هیچ‌یک از جلسات شورای اداری شهرستان قرچک شرکت نکرده است و قابل‌ذکر است که برای ایشان دعوت‌نامه ارسال‌شده است.
فرماندار شهرستان قرچک در خصوص مشکل راه‌آهن در قرچک گفت: با توجه به نامه ارسالی از سوی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی، اقدامات عمرانی این شرکت در سال جدید در شهرستان قرچک انجام می‌شود و در سال‌های گذشته نیز این تعامل با راه‌آهن وجود داشت که همه اسناد و مدارک موجود است و هیچ کم‌کاری در این خصوص صورت نگرفته است.
رئیس شورای اداری شهرستان قرچک اظهار داشت: در حوزه تولید، شرکت سیم و کابل شهرستان قرچک، جزء دو شرکت صادر کنند سیم و کابل کشور است که برای خودش یک برند محسوب می‌شود و باید از این شرکت‌ها در سال جدید حمایت بیشتری در جهت تولید و اشتغال کرد.
وی خطاب به مسوولان شهرستان قرچک گفت: ادارات در مصرف آب و برق با توجه به فصل تابستان، باید مدیریت شود و روسای ادارات این دو موضوع را به‌گونه‌ای پیش ببرند که صرفه‌جویی لازم انجام شود و در این خصوص مردم نیز به مسوولان بیایند.
فرماندار قرچک گفت: همه روسای ادارات باید از کالای ایرانی در جهت رشد و توسعه کشور استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالای داخلی را افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/.

]
فرماندار شهرستان قرچک گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه 97، سه پروژه مهم همچون کارخانه رومبلی که بیش از 500 نفر جذب خواهد کرد، راه‌اندازی و بهره‌برداری بیمارستان 94 تختخوابی شهید ستاری و فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان قرچک است که توسط مسوولان کشوری افتتاح می‌شود.