تجلیل از خانواده شهید ذبیح اله الفی در چالدران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای چالدران، فرمانده سپاه چالدران امروز در این مراسم خانواه های معظم شهدا ، آزادگان ، جانبازان و ایثار گران بزرگترین یاد گاران ۸ سال دفاع مقدس عنوان کردو افزود: تجلیل ، تکریم و سرکشی از آنان رشادتها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را همواره بر مسئولان یاد آوری می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است افزود : شهدا طلایه داران و پرچم داران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران به عنوان افتخارات کشور یاد کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که قدر دان خون شهیدان هستند .

,

حجت الاسلام حلمی با تاکید بر تکریم و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران دیدار با خانواده معظم شهدا را در جهت رسیدگی به مشکلات آنان یک وظیفه برای مسئولین بر شمرد و افزود :مسئولین وظیفه دارند خانواده های معزز شهدا و تمامی کسانی را که برای انقلاب زحمت کشیدند را مورد توجه قرار دهند و در راستای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی فرو نگذارند .

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
طی مراسمی از خانواده شهید ذبیح اله الفی یکی از شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهرستان چالدران تجلیل شد .