آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی در جاده های زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: با آغاز برف و کولاک، نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر به حالت آماده‌باش در آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی به مردم استان، نیروهای امداد و نجات در جاده ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: این جمعیت آماده امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اسکان اضطراری در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای انجام و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان برای اسکان در اماکن عمومی، مساجد و سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها از اقدامات این جمعیت محسوب می شود.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ضروری است مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، یادآور شد: هموطنان ضروری است ضمن رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

,

وی برضرورت ارتقای سطح آمادگی و آگاهی عمومی برای برخورد با حوادث و سوانح احتمالی تاکید کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب و موثر مردم آگاهانه در حوادث غیر مترقبه عمل می کنند.

,

میرزایی با بیان اینکه این جمعیت آماده ارائه خدمات امداد و نجات به حادثه‌دیدگان، مصدومان، مسافران و در راه‌ماندگان است، ادامه داد:ماموریت های این سازمان در طول سال انسان دوستانه و در راستای کاهش آلام بشری است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی و خدمات رسانی در جاده های استان زنجان خبرداد.