آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ زیرگذر میدان امام حسین(ع) شاهین شهر در سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی بهمنی در گفت و گو با صاحب نیوز از کلنگ زنی زیرگذر میدان امام حسین(ع) در سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر با وجود شرایط نامناسب مالی در تلاش است با مدیریت منابع موجود اجرای پروژه های عمرانی شهر را بدون تاخیر ادامه داده و به بهره برداری برساند که پروژه احداث زیرگذر میدان امام حسین(ع) با اعتباری بالغ بر یکصد و 10 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در سال جاری آن آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شهردار شاهین شهر، اضافه کرد: احداث زیرگذر شاهین شهر گرگاب و تعریض پل هسا از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر است که در صورت بهبود شرایط مالی عملیات احداث آنها شروع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از حاشیه شهر در دستور کار مدیریت شهری شاهین شهر قرار دارد، تصریح کرد: شورای دوره پنجم و مدیریت شهری شاهین شهر همواره با اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در محله های حاشیه شهر در تلاش برای محرومیت زدایی آن محله ها هستند.

,

شهردار شاهین شهر، میزان اعتبار آسفالت معابر شهری در سال گذشته را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به مشکلات محله مسکن مهر شاهین شهر، خاطرنشان کرد: شهرداری ضمن اجرای فعالیت های عمرانی و زیربنایی در آن محله، اعتبارات توسعه فضای سبز و احداث مجموعه ورزشی محله مسکن مهر را در بودجه سال جاری لحاظ کرده است.

,

انتهای پیام/

]
شهردار شاهین شهر از عملیاتی شدن پروژه بزرگ میدان امام حسین(ع) در سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری شاهین شهر با وجود شرایط نامناسب مالی با مدیریت منابع، اجرای پروژه های عمرانی شهر از جمله زیر گذر میدان امام حسین(ع) را بدون تاخیر عملیاتی می کند.