یخبندان در ارتفاعات گیلان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان گیلان در حال حاضر نیمه ابری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه آسمان شهر رشت نیز در حال حاضر نیمه ابری است، افزود: به تدریج و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز از میزان ابرها کاسته می شود.

,

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ابر در نواحی غربی استان از صبح امروز ، گفت: براساس نقشه های هواشناسی در نواحی شرقی استان به ویژه در رودسر و چابکسر بارش ها به صورت پراکنده ادامه دارد که از ساعات پایانی امشب شاهد کاهش ابر در این مناطق نیز خواهیم بود.

,

وی خاطرنشان کرد: براساس الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی آسمان استان گیلان برای فردا و پس فردا صاف و آفتابی و در برخی ساعات با افزایش ابر همراه است.

,

غلامی در ادامه بروز مه صبحگاهی و افزایش دما را از جمله پدیده های جوی در روزهای پایانی هفته جاری برای این استان اعلام کرد.

,

وی با بیان اینکه براساس الگوهای هواشناسی شرایط جوی استان گیلان در روزهای آتی آرام و پایدار است، گفت: ارتفاع موج نیز از امروز کاهش یافته و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شرایط برای انجام فعالیت مرتبط با دریا وجود دارد.

,

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان طی دو روز گذشته، افزود: با توجه به قطع بارش ها، از فردا برای این مناطق به ویژه ماسوله، دیلمان، جیرنده، اسالم به خلخال و ارتفاعات اشکورات بروز پدیده یخبندان پیش بینی می شود.

]
کارشناس هواشناسی گیلان از بروز پدیده یخبندان در ارتفاعات استان برای صبح فردا با توجه به بارش برف طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: دمای هوای گیلان در روزهای پایانی هفته افزایش می یابد.