خروج محصولات زراعی به صورت فله‌ای از استان زنجان/ توسعه واحد‌های فرآوری در استان زنجان از اولویت سازمان جهاد کشاورزی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع خروج محصولات کشاورزی از استان زنجان به صورت فله‌‌ای اظهار کرد: ایجاد واحد‌ها فرآوری و بسته‌بندی از اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در تولیدات محصولات کشاورزی یکی از اصلی‌ترین کار سازمان توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات تولیدی در استان است.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بسته‌بندی محصولات کشاورزی را با هدف افزایش ارزش افزوده‌ و کاهش ضایعات محصولات تولیدی به عنوان یک اولویت عنوان کرد و گفت: افزایش مدت زمان نگهداری محصولات کشاورزی، ایجاد و تنوع محصولات نهایی متناسب با ضاعقه و سلیقه مصرف کنندگان، بسته بندی متعدد و متناسب محصولات کشاورزی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است.

,

جعفری با اشاره به اینکه ارائه محصولات کشاورزی به بازار مصرف به دو صورت فله‌ای و بسته‌بندی انجام می‌شود ابراز کرد: بخشی از محصولات تولیدی استان متناسب با نیاز متقاضیان به صورت فله‌ای و بخشی نیز به صورت بسته‌بندی از استان خارج می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: بخشی از این محصولات نیز برای صادرات و بخشی نیز برای مصرف داخلی به سایر استانها و خارج از کشور صادر می‌شود.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: جلوگیری از خروج محصولات کشاورزی به صورت فله‌ای نیز از مهمترین دغه‌دغه‌های ما در سازمان جهاد کشاورزی است.

,

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی در استان زنجان افزود: از طریق منابع تسهیلاتی استان و صندوق توسعه ملی، منابع مناسبی برای توسعه واحدهای فرآوری و بسته‌بندی صنایع تبدیلی در استان پیش‌بینی شده است.

,

جعفری افزود: سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه به صورت فعال پیگیری موضوع بوده و استان در زمینه ایجاد واحدهای فرآوری و بسته‌بندی وضعیت رو‌به رشدی دارد.

,

وی گفت: امیدواریم در آینده نیز این امر روند رو به رشدی داشته و بخش عمده‌ای از محصولات به صورت بسته‌بندی از استان خارج شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به خروج محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای گفت: از محصولات زراعی گندم، جو و نباتات علوفه‌ای‌ اغلب به صورت فله‌‌ای و محصولات باغی نیز به صورت بسته بندی و جعبه‌ای از استان خارج می‌شود.